Top20 filmova - vasa lista
| |
|
|
post # 2 | 2014-03-11 , 10:55 AM
|
1. The Lord of the Rings trilogija 2. hobit 1-2 3. Scarface (1983) 4.Carlito's Way 5.Blow (2001) 6.Vrelina (Heat) 7.Reservoir Dogs (1992) 8.Pulp Fiction (1994) 9.Bullet (1996)-jedan od boljih meni 10.Alien 1.2.3.4 11.The Descent 2005 12.wrong turn 13.The Hills Have Eyes (2006) 14.insidious 15.open grave 16.Casino (1995.) 17.Goodfellas (1990) 18.Pandorum (2009) 19.Fear and Loathing in Las Vegas (1998) 20.Zvjezdane staze (2009.) Star Trek Into Darkness, (2013)
Kada idem tvojim putem meni stvarno nije jasno sta oduzima mi snagu kad te zelim zvati glasno tvoji koraci mi imaju tragove jasne ja sam posesivna zver iz samo meni znane basne nisam tvoja sena ni andjeo cuvar ni deo tvojih misli niti deo toga bar uvek se krio,pored tebe bio znala da postojim nisi dok sam na te mislio okreni se,vidi oko sebe dok ja cu znaj biti znaj iza tebe...
|
|
| |
|
|
post # 4 | 2014-03-13 , 1:29 PM
|
cannabis, obavezno sjajan film bullet Rourk sjajan glumac
Kada idem tvojim putem meni stvarno nije jasno sta oduzima mi snagu kad te zelim zvati glasno tvoji koraci mi imaju tragove jasne ja sam posesivna zver iz samo meni znane basne nisam tvoja sena ni andjeo cuvar ni deo tvojih misli niti deo toga bar uvek se krio,pored tebe bio znala da postojim nisi dok sam na te mislio okreni se,vidi oko sebe dok ja cu znaj biti znaj iza tebe...
|
|
| |
|
post # 5 | 2014-03-15 , 10:09 PM
|
25. Enemy at the Gates 24. The Shawshank Redemption 23. Shutter island 22. Donnie Darko 21. The Troy 20. The Human Trafficking 19. The Matrix (prvi mi najbolji) 18. Fear and Loathing in Las Vegas 17. Memento 16. Seven pounds 15. Gabriel 14. A House of Flying Daggers 13. The Sixth Sense 12. Escape from Alcatraz 11. Musa the Warrior 10. The Lord of the Rings (svi delovi) 09. Million Dollar Baby 08. Se7en 07. Black Swan 06. Secret window 05. The Good, the Bad and the Ugly 04. American History X 03. Fight club 02. The Silence of the Lambs (Hannibal) 01. The Green Mile
Svi nabrojani filmovi su vrhunski, moja preporuka, pogotovo top 5
"Dream big," they say. "Shoot for the stars." Then they lock us away for twelve years and tell us where to sit, when to pee, what to think. Then we turn 18 and even though we've never had an original thought, we have to make the most important decision of our lives. And if you don't have the money and you don't really have the grades, a lot of the decision gets made for you.
|
|
| |
|
61 poruka na forumu
| |
78
| |
435
|
|
| |
|
post # 8 | 2014-04-09 , 2:32 AM
|
Evo i moje liste:
1. Star Wars serijal (1977-2005) 2. The Lord of the Rings serijal - omiljeni film iz serijala : The Lord of the Rings: The Return of the King (2003) 3. Alien (1979) 4. Blade Runner (1982) 5. Tombstone (1993) 6. Warriors (1979) 7. RRRrrrr (2004) 8. Requiem For A Dream (2000) 9. The Call Of Chtulhu (nijemi film) 10. Harry Potter serijal - omiljeni film iz serijala : Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (2004) 11. Toy Story Serijal 12. Forrest Gump (1994) 13. Memento (2000) 14. The Fourth Kind (2009) 15. Rango (2011) 16. Berserk Serijal 17. The Big Lebowski 18. 300 (2006) 19. Pirates of the Caribbean serijal - omiljeni film iz serijala : Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl (2003) 20. Law Abiding Citizen
|
|
| |
|
post # 9 | 2014-11-09 , 7:47 PM
|
Not Another Happy Ending (2013) The Devil Wears Prada (2006) The Notebook (2004) Perfect Sense (2011) The Lost Valentine (2011) The Vow (2012) Like Crazy (2011) A Walk to Remember (2002) The Last Song (2010) Dear John (2010) Mamma Mia! (2008) Coyote Ugly (2000) Remember Me (2010) My Sister's Keeper (2009)
Ima jos jako puno al ovi su mi najlepsi
|
|
| |
111 poruka na forumu
| |
3
| |
34
|
|
post # 10 | 2014-11-09 , 8:43 PM
|
Evo mojih top filmova iz 2014 god
1. Dracula 2. I, Frankenstein 3. Jamesy Boy 4. 300: Rise Of An Empire 5. Bad Asses 6. Divergent 7. The Legend Of Hercules 8. I Am Soldier 9. Ride Along 10. In The Blood 11. Walk of Shame 12. Way of the Wicked 13. That Awkward Moment 14. The Wedding Pact 15. Mr. Peabody & Sherman 16. The Amazing Spider-Man 2 17. Kid Cannabis 18. Neighbors 19. Brick Mansions 20. 22 Jump Street 21. Transformers: Age Of Extinction 22. Jarhead 2: Field Of Fire 23. Noah 24. Plastic 25. Rampage: Capital Punishme 26. Two Night Stand 27. The Maze Runner 28. Stretch 29. Let's Be Cops 30. Step Up All In
Jebiga, ima ih vise od 20 ali gledao sam da skratim sto vise, to su neki mojih top filmova za ovu godinu do sada. Nisu redjani po oceni, nego sam jednostavno isao redom, i tako ubacivao.
|
|
| |
|
|
post # 12 | 2015-12-13 , 3:40 AM
|
1. The color of the night (moj br 1 OMILJENI) 2. The Butterfly Effect 1. deo (dobar, malo polupan) 3. Black swan (super, al to si gledala) 4. Lost highway (David Lynch režirao = polupan skroz, malo horor (mada je meni sve horor ) 5. The sixth sence (odlican, brus vilis pao u senku klinca koji je vrhunski odglumio) 6. Splendor in the grass (stari, naivan, romantican, bez neke specijalne price, ali jednostavno SAVRSEN , Natali Vud dobro odglumi nervni slom u ovom filmu ako nista ) 7. The illusionist (super) 8. Shutter island (dobar triler o ludari) 9. Basic instict (kultni film, ako nisi gledala nije u redu ne pogledati ga, ja ga jako volim) 10. Original sin (Angelina Jolie, super je) 11. The notebook (jedan od najboljih romanticnih) 12. Hair (Jeste mjuzikl i jeste stari, ali ako volis glumu ovo trebas da pogledas, umetnicko delo po meni) 13. The house of spirits 8totalno polupana drama, super su mi likovi) 14. Fire walk with me (Opet David Lynch , ako si cula za horor seriju Twin peaks, e pa ovaj film je objasnjenje misterije te serije, ali se moze gledati zasebno jer je radnja pte serije) 15. Memento (Čudan, tek na kraju skontas koliko je dobar) 16. The prestige (Odlican, odlican, odlican) 17. Vanilla sky 18. One Flew Over The Cuckoo's Nest (Film cija se radnja odvija u ludnici i koji je jedna velika metafora za drustvo, i poteze pitanja sta je normalno a sta nije) 19. Wuthering Heights 1992 (super, volim ovaj film) 20. Girl, Interrupted
Ali naravno svako ko voli dobre filmove mora pogledati najbolje po imdb listi, evo top 10 https://www.youtube.com/watch?v=nXz9RUbh7ik
|
|
| |
|
post # 13 | 2016-11-28 , 11:02 AM
|
Nikad nisam umeo listu da napravim,jednostavno nema neki da je baš najbolji,Zelena Milja mi je na prvom mestu,a ostali neka se redjaju kako hoće,mada mi je teško da ih smestim u top 10,ili 20
A single act of kindness throws out roots in all directions, and the roots spring up and make new trees
|
|
| |
Legenda: [Administrator] [Super Moderator] [Moderator] [Urednik] [Forum Moderator] [VIP] [Donator] [Korisnik] |
|